Halvanden uge med kommunikationskoncepter, målgrupper, research i felten, indsigter, problemløsning, kreative briefs, moodboards, hardcore eksekvering, benhårde pitches foran en kritisk jury og – sidst men ikke mindst – gældsfælder og rådden økonomi.

En uge med fokus på branding, strategi og kommunikation.

To uger med fokus på udformningen af en visuel identitet på baggrund af en brandstrategi. Disse uger bygger I videre på det arbejde, I laver i uge 8.

Ni dage med fokus på AI, UX og UI centreret omkring tilrettelægningen af et "nyttelæsningsprodukt". I kommer til at konceptudvikle, tilrettelægge og prototype et digitalt, responsive nyhedssite. Der indgår desuden en gruppefeedback og refleksionsopgave.

Otte dage, hvor I bygger videre på jeres erfaringer fra uge 11+12, og tilrettelægger et "nydelseslæsningsprodukt". I kommer til at konceptudvikle, tilrettelægge og prototype et digitalt, tabletbaseret brandmagasin. Der indgår desuden en gruppefeedback og refleksionsopgave.

Workshop med studerende fra Soniccollege.

Workshoppen er et eksperiment uden facitliste, kunde eller målgruppe. I skal lave et lille værk hvor I bruger jer selv og jeres egne ressourcer.